måndag 21 november 2011

äckel engelska

sitter i skolan och har bajs engelska med barbara .. riktigt jävla lamt .. hon tjötar på om samma gamla shit som alltid .. har fan jobbat med samma shit i 7 veckor och de resulterade i ett 3 sidor långt powerpoint >.< väldigt nyttigt (y) vi har samma jävla enformiga upplägg hela terminen, bäst för henne att hon bättrar sig till nästa termin annars jävlar dör jag ju.. 

älsklingen min försöker få tag på dom på trafikverket men går inte så bra, han väntade 21 min sen klickade dom honom .. jävla sätt de också! bara försöka igen, någon jävla gång måste man ju komma fram? inte fan har dom ringt upp som dom lovade att de skulle till alla de som missat sin provtid tack vare deras kassa system -.- 

blir jobb idag 17-21, de smsade mig igårkväll och frågade om jag kunde vara ledig idag, ja ba sure, så skriver han igen sen ba nej de blev fel nu måste du jobba, så blir väl att bita ihop =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar