lördag 26 november 2011

yay

äntligen fick jag igång internet =) har vart hos grannen och grejat haha, de fick låsa upp sin router och släppa in mig i systemet haha ;) men fina fisken iallafall att kunna surfa igen! 
Datorn är precis lika bra, inga planer på att sälja den än, kari ;) 

Imorgon blir det jobb 11-17 = 45 minuters rast .. yay
Sen hem och övningsköra med mamma och åka förbi hos älsklingen och hämta min dator eftersom den inte får hänga med till jobbet =) På måndag börjar min praktik och de ska bli roligt! Hoppas på att dom är roliga människorna som jobbar där innan :D Hoppas på extrajobb där efteråt, de går ju enligt handels avtal så blir nog as gött isåfall, har bara ett till pass bokat på donken efter imorgon, de är den 4e december och de blir nog najsprajs! Hoppas de inte är allt för många svettiga dh deltagare som stannar på vägen hem imorgon, de orkar jag nog inte =) hade varit sååå kul att få stå i ettan imorgon och ta beställningar men man ska väl inte önska för mycket antar jag .. 

Jag och min fina älskling tog lite roliga bilder innan i photobooth, riktigt roligt program asså! Har hur många som helst, både collage och roliga effekter :D här kan ni få se några:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar