tisdag 29 november 2011

hoppsan sa ..

ni som läser min blogg vet ju att jag har en gammal också (eller flera gamla men syftar på den nyaste äldsta (eaej.blogspot.com) som jag har råkat skriva inlägg i som egentligen skulle hit så där går de ju kolla om jag slängt upp nåt som egentligen ska hit haha :D har iaf kopierat över de som jag råkat skriva där under eftermiddagen som egentligen skulle hit, så idag finns de inte att hämta där =) 

Ligger just nu i sängen och kollar på mitt favoritprogram, gissa vilket? 
menmenmenmenimenimenmenmenmenmenmenmenmenimenmenmne .. haha
Two and a half men såklart :D 

har igång de på både datorn och tvn, kan aldrig bli för mycket ;) 
Mitt förkläde ligger i handfatet i blöt, har inte tvättid förräns imorgon och jag grisar ner mig som fan på praktiken har jag märkt! Hela rocken är smutsig, som tur är har jag en extra som jag köpte på skolan för 50 spänn så kan byta =) 

sovgott :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar