onsdag 30 november 2011

nämen ..

Vad är det här?? En älskling bakom ratten :D 
helt insane vad blödig jag har blivit xD idag körde rasmus och jag in på gården så hade hans mamma bett issi (deras nära vän) komma ut på gården för Lena (rasmus mamma) skulle visa något hon köpt sa hon, så ba såg man Issis ansiktsuttryck gå från lagom road till värsta smilet och hela stämningen blev så jävla lycklig haha! Blev helt tårögd och allt var så fint! :D sen kom rasmus farmor ut också och likaså då började jag nästan gråta, fick leka med hunden så jag inte skulle börja gråta helt bara sådär! 
Älskar dig massor min älskling och jag visste att du skulle klara det, du är bäst och kom ihåg, allt du vill göra kan du! 

så duktig är du min skatt :D

Lycka <3 Jag är stolt över dig!
Nu är det sov dags, adios amigos! Imon är sista dagen på praktiken denna veckan sedan är jag ledig på fredag och imonkväll ska jag sova hos älsklingen min och sova ut hela dagen när han tar bilen till skolan :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar