tisdag 22 november 2011

Muntligt

Glömde skriva hur knäppa mina lärare är! (är iofs till min fördel men lite små synd om de som drabbas negativt av de) vi hade muntligt prov i näringslära idag, har vetat om de i hur många veckor som helst :) så förra veckan övade vi in för de och Lektuonen efter redovisade vi våra böcker, men vi var bara 6 stycken så fyra av oss sex fick idag göra muntligt prov på håltimman, asså ungefär 3 timmar innan näringsläran skulle börja för att vi sen skulle kunna sluta eftersom vi inte har svenskan efter för vi redovisade förra veckan, är ni med? Nu till poängen då!
Jag hade tänkt att plugga på håltimman men så blev de inte så nu så jag pluggade lite under engelskan sen får de sitta Lixom! Jag kunde inte sp mycket och svarade lite på mina frågor och de andra tillade de som de kunde, sen sa hon att Linnea kunde gå för hon hade svarat på tillräckligt
Många frågor för att få betyg, sen sa hon ah Albin du får vg- MVG och fe får du med Emma! Men Alexander, dig är jag väldigt osäker på för jag vet knyte hur mycket du har gissat eftersom du var helt ute och cyklade på vissa frågor. Så kan du göra om de skriftligt nu efter?
Men grejen är att han svarade rätt på fler frågor än mig och mer utförligt sen var de typ en fråga som han inte kunde och endå får inte han nåt betyg xD så knäppt :D vi har inte gjort nåt annat i kursen heller som hon kan tänka på också bara ett sketet läxförhör om
Kostcirkeln .. Så de tyckte ja va skumt men jag är glad att jag fick högt betyg iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar