tisdag 17 januari 2012

Afternoon

I eftermiddag ska jag vara med min pojk =) jag hoppas på att hans mamma jobbar nu så vi åker dit och hämtar bilen och sen kör hem, och hämtar henne ikväll för då kan han släppa av mig hemma =) 
Vet inte vad vi ska göra för något men mysigt att bara vara med min underbara pojkvän i alla fall! 

Jessica som jag träffade idag på halkbanan håller på att utbilda sig till tatuerare så hon ska följa med mig till via dolorosa och prata med dom för hon känner dom =) gött! De är tydligen jätte bra, de andra jag funderat på är inte så trevliga.

Hon tyckte de jag ska göra var fint (a) dock sa hon att vit färg försvinner efter ett tag om man inte har bra färg så hon ska kolla med dom där va de har för färg, annars blir de ljusrosa eller någon annan färg som är diskret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar