onsdag 25 januari 2012

Guess what?

Jag har ändrat mig igen haha! Blev inte aco:s produkter eftersom de hade bara face plus och vanlig face, inte face young :) vi har nog inte de första som frågade efter den serien tog jag från hennes tonfall! Men vi fick jätte mycket hjälp från en ung tjej och hon hjälpte mig att hitta rätt! Hon frågade lite om jag ville prova en annan serie men eftersom jag aldrig testat aco så var jag öppen för förslag :) hon berättade om lite olika men fastnade speciellt för NEUTROGENA eftersom de är för lite yngre hud och helt oljfria, det är viktigt för mig eftersom jag blir så torr av oljor och fet i hyn.

Det slutade med att vi köpte en make up remover, ett 3 in 1 ansiktsvatten och en dag och nattcreme som återfuktar utan att ha oljor i sig.

Make up removern är för att ta bort smink, fanns en annan också som var mer som tvål om man inte använde smink, men eftersom jag använder endast mascara kändes de bättre att ta något som får bort det :)

Sen ett ansiktsvatten som både rengör på djupet, gör huden mindre oljig och blank och motverkar finnar! Det är gurka och te i den så därför är de grönt :) fanns ett vanligt med men gurka lugnar huden så de är bra :)

Sen till sist en oljefri dag och natt creme som återfuktar huden hela dagen, ger en lenare hud och jämnar ut hudtonen om man har acne ärr osv!

Detta ska jag testa nu framöver och ska bli super spännande att se om de funkar för min hud :) huden är endå kroppens största organ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar