torsdag 19 januari 2012

Godmorgon!

Inatt har jag drömt störda drömmar. Mormor bodde i två olika lägenheter och jag hade en bebis som inte hade nåt namn, men de var en pojk. Mormor sa typ Hejdå för vi skulle gå som om hon skulle dö och alla va as chockade för vi kommer ju tillbaka imorgon!? Sen hade jag bebisen på dagen och rasmus på eftermiddagen. Den grät ALDRIG, den bajsade aldrig på dagen så bara på kvällen Rasmus fick byta! Den åt lite då och då för ja visste i te hur ofta, och vi gav den ansiktsvatten att dricka tills jag kom på att de nog inte är bra och gav den bara välling. Den fick leksaker och vagnen var fin och jag hade med mig massa fina saker :) den gick as tidigt och så hade jag en liten golden valp jag försökte göra tam. Mamma och jag gick på en brygga med räcken och hav på båda sidorna och bebisen gick där och höll mig i handen, sen skulle mamma hålla den i handen på hemvägen så sa jag att hålll hårt så han inte trillar ner under räcket och du inte håller hårt så du tappar honom, så självklart gjorde hon de och jag fick fiska upp honom - i te ens då grät han!
Sen träffade vi Emelie och Jocke och hon var med gravid men var typ seger mig för jag var så ung. Och Malin hade tagit nån form av traktor som egentligen var Emelies så hon var sur för hennes rygg gjorde ont när hon hade sån mage :) så kom vi in på
Att jag rökte cigarrer och Emelie ba men de kan du ju inte göra du är ju gravid! Och mamma ba "nä men snart tror ja hon blir illamående av dom och då är de lätt för henne att sluta så de är ingen fara" hahaha as störd.

Ibland hade ja bebis ibland vad ja gravid och ibland var de bara en golden valp som skulle lära
Sig gå fot xD

Nu ska jag gå upp och sen traska till praktiken :) ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar