tisdag 24 januari 2012

Dark Chocolate Body Butter

Fick hem ett litet test på body butter från the body shop på en ny sort som kommit =) Mums!
allt går i brunt, som dessa fina skuggor! Fick as bra tips på hur man gör. .
och för denna kan jag shoppa loss lite grann ;)
här är instruktioner på hur man lägger en fin skugga, 
med bildförklaringar!
deras hud och rengöringsprodukter kostar en del, men undrar hur bra de är?
Låter as gött, ska ner och kolla vad dom har efter körskolan =) Älsklingen slutar snart och då ska vi ner och se vad de har! Men först ska vi till körskolan och plugga teori =) ska se vad jag kan idag! Går man ner med jämna mellanrum så sitter de kvar i hjärnan och då känner man faktiskt att man kan en hel del! 

Imon ska jag ner till ungdomsmottagningen innan praktiken och kolla staven i armen, den kliar satan =) får se om de är nåt fel på den :D 

Nu ska jag vänta på min skatt och kolla på albert och herbert och se vad de hittar på :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar