måndag 9 januari 2012

våra värsta år & 7th heaven

Vaknade för ett tag sen och kollar nu på lite tv! Trevligt trevligt. Är förkyld idag med men känner mig piggare i kroppen, dock kommer jag hoppas över zumban på sportlife och träna lite här hemma istället så jag enkelt kan sluta om de skulle bli värre för jag vill inte bli sjukare än vad jag är nu =) 
Ser fram emot min körlektion med Peter 14.20, vet om att vi ska köra nere på öster och träna lite på tvådelad väg (tror jag han sa, är inte alla vägar delade på två;D) och lite svårplacerade skyltar och sånt skit =) ska bli spännande! Har känts jätte bra att köra med mamma de senaste gångerna (förutom att jag höll på att missa rödljuset i kungsgatan korsningen HAHAH kunde gått lite illa) men annars har de verkligen känts som om jag blivit mer avslappnad och det flyter på mycket bättre, behöver inte tänka på alla saker utan det kommer mer naturligt om ni fattar ;) 

Är fortfarande super nöjd med min hårfärg btw, awesomeeeee.
Imon börjar praktiken igen på Kaffé Paus, ska bli skoj! Hatar dock att börja åtta för dörren där fram är låst så får knacka och känna mig dum tills dom öppnar, om jag börjar tio är de bara gå in lixom haha :D fattar inte vart de andra går in någonstans för man behöver passerkort in till bostadsområdet som ligger bakom, menmen, bara knacka och stå och se dum ut :D 

börjar tre stycken 9or imorgon med.. hoppas att jag får göra de jag lärt mig sen tidigare och att dom får diska haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar