söndag 8 januari 2012

övningskört

Nu har jag precis kommit hem (eller precis och precis, typ en kvart, tjugo minuter sen?) och har slagit ner mitt arsle i den sköna fåtöljen med min dator och ett glas isvatten - hatar att vara sjuk! Känner mig helt utmattad och slö, har ont i kroppen och bihålorna och känner för att gå under jorden ungefär =) blir sådär känslig med, typ tappar en isbit på golvet så blir man ledsen haha! Sucks. 
Min bror är på väg till fjällen, hade fan suttit gött att hänga med, men får hoppas på fjätervålen i mars i stället! Royal.

sitter och lyssnar på skidorna på tv, älskar den rösten och stämningen det blir när man hör allt jubel och bjällrorna (är de bara jag som hör dom?) snart är det dax för herrarnas sista etapp - slalombacken! Hoppas såklart på Hellner men de vet man ju nästan att de blir cologna eftersom han leder med såpass lång tid, sen nortugh (how to spell?) och sen hellner =) 

Snart blir det mat, ska bara samla ihop lite .. vad är det de heter .. aptit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar