söndag 15 januari 2012

Veckans planer

Måndag: Körlektion klockan 14.20 med Peter, de blir rondellkörning och andra nädvändigheter. Hade tänkt att plugga teori innan lektionen så jag kommer lite längre på den fronten, även om jag har kommit ganska långt så behöver man ju alltid öva =) 
Någon form av motion, förmodligen zumba men kanske blir en promenad eller något också. Känns som att zumba är de som ger mig allra mest motion eftersom jag svettas som bara den när vi kör de. 

Tisdag: Halkbana. Samling klockan 07.05 på körskolan och sen gemensam körning upp dit, spännande! Är väldigt nervös haha :D Läste att min gamla klasskamrat sen dagis hade halkbana igår och hon hade tyckt de var läskigt men de hade gått bra iallafall =) 
Blir förmodligen en härlig promenad eller något efteråt.

Onsdag: Har inget speciellt planerat just nu!

Torsdag: Inget speciellt planerat på torsdag, får se vad som händer!

Fredag: Informationskväll i skolan om individuellt val i trean, obligatorisk närvaro klockan 8.10 på min lediga dag. sug "("/#(?/ 

Detta är sakerna som är planerade som jag inte brukar göra, sen ska jag självklart vara med min underbara älskling så mycket jag kan och sånt =) Det gör jag ju varje vecka! Min älskling är bäst och vi har alltid så kul tillsammans <3 Han kanske ska sova här ikväll, men vi får se vad som händer som sagt! 

Nu är mami på väg hem och vi ska övningsköra en kortis och bara öva på lite saker som jag måste fräscha upp, t.ex. backa runt gathörn osv! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar