söndag 8 januari 2012

All my angels up there, and down here with me ..

deserve a special honor. Jag kommer alltid älska min familj, Mamma, Pappa, Emil, Mormor, Bobbo (tja, de är väl de jag umgås med. Har X antal kusiner och släktingar osv som inte jag har en aning om att de finns) Sen alla som jag inte är släkt med, men endå alltid finns där, till exempel min underbara pojkvän!

Alla kommer någon gång på något vis lämna mig, som änglar eller små djävular heheh, och jag vill föralltid minnas alla fina människor som betytt så himla mycket för mig. 

jag har fastnat för dessa, för de utstrålar omtanke och kärlek eftersom vingarna kramar hjärtat.

men i färg är de ännu finare tycker jag =) 

först var jag inne på ett sånt här men känns som de kommer ta mycket plats för vill verkligen ha detaljerade vingar och de får inte se för fjuttigt ut om de nu blir för lite utrymme!

hmm .. det återstår att se vad som kommer hända och hur jag kommer välja!

alla är så fina, men de ska inte se såhär tecknade ut utan mer verkliga och "mäktiga" eller vad man ska beskriva de som!
Jag är just nu fäst vid de första två som kramar om hjärtat, men får se vad jag bestämmer mig för, känner jag mig själv lär de ändras lite grann ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar