onsdag 4 januari 2012

Vid två kommer min älskling och hämtar mig..

Innan dess ska jag fixa lite hemma och så! Läskig spis vi har hemma, plattan blir helt sten röd och inte sådär som den brukar va och så kommer de en läskig låga xD dock slocknade den när jag tog bort pannan och stängde av haha! De var när ja skulle sätta tillbaka plattan efter att ha sköljt av den och den var typ 2 dm ifrån! :D men men.

Idag fyller min fina plutt 19 år! Så jäkla coolt :D <3 idag blir de kalas för honom så jag ska fixa färdigt med smörgåstårtan hemma hos honom som jag gjorde iordning igår :) de är skinkröra på ena lagret och räkröra på andra :)

Skinkröra:
Majonäs
Cremefrech
Avrunnen krossad ananas
Skinka hackad
Strimlade röda äpplen
Salt och vitpeppar
blanda :D

Räkröra:
Majonäs
Cremefrech
Grovt hackade räkor
Frusen dill
Salt och vitpeppar
Ev lök om man vill men de hade inte jag :)

Som dekoration ska vi ha sallad, tomat. Räkor, ostrullar, skinkstrutar, paprika, melon, vindruvor, gurka på sidorna, osv!
I skolan har vi lax men de skippar vi idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar