lördag 10 december 2011

ååhhh

gud vad jag hatar när man vaknar på morgonen och hela framtänderna gör ont :( man har äckligt slem i pannan och läpparna är helt sönder bitna, de är så jäkla äckligt. men men. Angående praktiken har jag funderat på att gå till kaffe paus redan imorgon och kolla om jag kan komma dit på tisdag, så kör jag måndag som sista dagen på city gross tänkte jag =) Känner inte för att gå dit alls men man måste väl avsluta på ett snyggt sätt som mamma säger lixom .. Kaffe paus är jag riktigt pepp på att gå till och lära mig kassan, kaffe maskin och sånt skoj! Hoppas verkligen på chans på extrajobb där. Hoppades på de med city gross med men de insåg jag ganska snabbt att de är lite svårt att extrajobba där eftersom de bara är dagtid, samt är de nästan as många redan som jobbar där så vafan. Men får ge detta en ny chans nu! Hoppas verkligen att de är kul :D

Kollar på "som hund och katt" på tv, den filmen såg jag alltid när jag var liten, men tyckte de var så sorgligt med pratande hundar när de skadade sig och sånt haha! Typ som i slutet när han dör lite halvt för huset sprängs, men han klarar sig minsann :D Hatar iofs alla djurfilmer där djuren råkar illa .. Cherdill, marley and me, spirit, bethoven och alla dom :D sorgligt värre .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar