lördag 3 december 2011

hello sweden!

kollar på reprisen på idol 2011 semifinalen som var igår och blev fett imponerad av robins framträdande :D jag hade hellre velat ha moa och robin i final istället för robin och amanda, har lite svårt för henne haha! 
Men nu blev de som de blev! Min älskling är och spelar paintball med sina kompanjoner och hämtar mig här efteråt så ska vi åka till bankeryd och köra hem mikael men innan dess ett stopp på öob och handla till hans mamma eftersom vi har snott hennes bil =) sen ikväll blir de en tripp till öxnehaga och köra en polis som dom känner tror jag det var! Voffen min får väl hänga med då också antar jag ;D 

Imorgon blir det jobb ..  men vetifan asså har så jävla ont i magen när jag andas ut, har läst lite om de men hittar bara gallsten som stämmer in och de hoppas ja fan inte att de är så får se hur jag gör  .. är ju bankeryds julmarknad imorgon också =) 

Nu blir de en dusch! Adios =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar