onsdag 14 december 2011

godmorgon!

Skönt med lite sovmorgon såhär innan praktiken, men vid 10 börjar jag, så blir lagom att gå hemifrån 10 i för igår gick jag typ kvart i och då fick jag gå på ica en sväng för att fördriva tiden haha! 
Igår var jätte roligt och jag fick göra typ allt som dom gjorde, utan att slå in i kassan =) men jag lärde mig hur salladsbaren fungerar, hur man lägger upp maten, hur man diskar osv. 
Känns jätte bra! 
Nu ska jag snart klä på mig ytterkläder och börja gå bortåt i de härliga regn/hagel/iblandsnö vädret vi har här i sverige! 
Som de ser ut nu tror jag knappt vi kan få mycket snö om ens någon på julafton .. 
I luleå såg jag att de har hur mycket snö som helst på en blogg
www.fokis.se måste kännas knäppt eftersom hon egentligen bor i thailand haha :D

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar