söndag 18 december 2011

svenska hollywoodfruar

kollar på programmet ovan, as kul haha :D maria montazami ska handla födelsedagsgrejer till sin mans 49års fest haha :D när han fyllde 33 så trodde hon 34 så i två år typ trodde båda att han va så gammal haha lame, lite lögn eller?? :D

Har vart på a6 idag med älsklingen och carro, de va as kul =) Sen kom jag hem och fikade med mamma och mormor, de va skoj =) Ja och mamma har gått promenad med bobby och pratat om förlossning och barn, gud vad jag ser fram emot att få barn! Allt verkar så mysigt haha =) fett najs :D men mamma minns ingenting om hur de var när jag föddes eller minns inte nåt, så lamt :D ja kommer ha tusentals bilder på mina bebisar haha =) 

Rasmus och hans mamma var i nässjö och kollade på august och lotta (deras två katter som dom ska få hem i januari) Så söta är dom! Rasmus mmsade bilder till mig och dom är så super duper mega fetto söta! Kommer vilja gosa med dom massor =) Sötenos! 

August =) söt!

vet inte vem detta är, stod inget under =) 

Lotta i rasmus knä :D så söt! Dom sa att hon inte vart så gossig innan =) 

massa söta kissar :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar