söndag 11 december 2011

åhh

Idag känner jag mig fett konstigt, nästan lite deppig. Jag såg världens bästa filmer med älsklingen igår och idag och av dom blev jag skit deppig, älskar såna filmer men hatar hur jag mår efter. Ingenting jag gör blir jag nöjd med, allting känns bara halvdant. Jag vill vara helt självständig och inte behöva någon annan som gör något åt mig (vuxna då alltså) Vill bo ensam med min rasmus i en lägenhet som är våran, komma hem och vi två bor här, vi är självständiga och vuxna. Jag vill kunna åka bil vart jag vill, ha ett bra jobb, känna att jag inte är beroende av någon annan för att ta mig dit jag vill ett göra det jag vill göra. 
Men samtidigt vill jag bli ompysslad och passad på, få hjälp med det jag vill och stöd i allt jag gör genom hjälp av någon äldre och bättre. Jag vill bo hemma, slippa göra allt tråkigt som man måste göra när man bor själv, jag vill bli skjutsad och ha någon som hänger med mig överallt, när jag köper mobil, dator, söker jobb, för att jag inte är vuxen nog. 

Nu vill jag inte vara tonåring mer, jag vill klara mig själv. Eller? 

åååhhhhh dumma mig som mår såhär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar