tisdag 6 december 2011

tji fick jag ..

Somnade så super duper gott igår kväll och kände absolut ingenting i hals eller näsa, men vaknade inatt och kunde inte svälja, näsan rann och munnen var helt ihopklabbad :( Mina mandlar var as stora så inte konstigt att de kändes konstigt :/ Snart kommer min älskling hit och tar hand om mig, kommer somna as tidigt idag! Kunde verkligen inte somna om inatt så var vaken imorse när mitt alarm ringde, de sög somfan :( Haft spänningshuvudvärk hela jävla dagen pga de så har vilat lite i eftermiddags, men inte för länge så ja inte kan somna ikväll :) 

Imon blir de inget bageri för mig om jag känner såhär, försökte ringa dom innan men ingen svarade, orkar fan inte vakna imon ba för att ringa dit och säga på 2 sek att jag är sjuk >.< men men . . får väl göra de (y) 

De är snö ute, jätte mysigt faktiskt, men ser ba klent ut när de är en halv cm på marken och ingenting på vägarna .. >.< Hoppas på att de kommer mer snö ikväll/inatt så de blir en meter snö som de va sist! DÅ snackar vi mysigt vinterväder =) 

Nu ska jag fortsätta vila i min sköna säng (: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar