måndag 12 december 2011

precis vallat hunden

gick torpa rundan, skönt! hade min halsduk över huvudet och halsen som en luva samtidigt, as mysigt! 
Snart kommer Anna hit och hämtar telefonen men vet inte exakt när.. 

Ikväll är en sån kväll jag hade känt för att sitta i toppen av nyarpsbacken och bara titta över vättern och stjärnorna och tänka. Sitta helt tyst och hålla handen med den jag älskar mest och bara njuta av livet och hur mysigt man kan ha det. Jag blir sån när jag mår såhär, måste sysselsätta mig annars tänker jag alldeles för mycket på knäppa saker - typ filmer .. 

Ligger i sängen och kollar på 2.5 men & the big bang theory, och bloggar! Till kvällsmat blir de tomtegröt och de ska bli super gott, har inte ätit de på länge haha :D 

hoppas ni har en fin kväll, får se om jag dampar loss och går en sväng sen =) who knows?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar