fredag 2 december 2011

godmorgon!

sitter hemma hos älsklingen och kollar på sixteen and pregnant! Sorgligt men sant .. stackars små barn =) 
Rasmus mamma bakar muffins så lutkar super gott, sen ska hon även ge sig på cheesecake så kommer lukta gott hela dagen :D jag och min älskling funderar på att baka lussebullar och/eller pepparkakor i eftermiddag när han kommer hem från skolan :D fatta va gott :D kanske lite marsipangrisar och sånt najsprajs med? JULEN ÄR HÄR OCH LYSER FRID PÅ JORDEN GLÄDJEN ÄR STOR I ETT BARNS KLARA ÖGON BOR DEN TEALALLALALALALALA 

Imorse när jag skulle dricka, så sögs hela min övre mage ihop, det gjorde super ont :( kändes som allt ba stängdes av och de höll på i typ 30 sek :( men tror att jag drack för fort .. 

Hoppas min älskling kommer hem snart så vi kan julpyssla och göra roliga saker :D :D yaaaay!
Kommer ta massa bilder och lägga ut här :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar