torsdag 8 december 2011

godmorgon!

Har pallrat mig till soffan och kollar på tabathas salong takover eller vad de heter ?
 (frisörakuten på svenska .. ) Idag känns halsen lite bättre men snuvan är fortfarande inte helt okej. Jag tänker gå till skolan imorgon och ha konditori och kolla om jag lärt mig någonting :D har blivit ganska mycket samma däruppe, inte allt för mycket som är helt nytt eller så, de kan man väl tycka är lite små tråkigt men förhoppningsvis kommer de bli bättre =) 

Jag har funderat lite på att gå förbi sandéns, lindströms & kaffe paus idag och kolla om man kan vara där efter jul möjligtvis, tror det är bra med lite variation och lite användning av händerna och inte bara maskiner, eller var tror ni? :) (misstolka inte det där nu, menar bakmaskiner :D) 

Men tänkte fräscha upp mig lite och gå dit om ett tag, känns kanske lite bättre om man inte ser död och nyvaken ut haha :D 

Ha en fin dag, vi hörs sen! :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar