söndag 11 december 2011

Söndag!

Har precis kommit hem från älsklingen, han körde hem mig! 
Vi började igår och kollade på alla twilightfilmerna som finns, föutom den som går på bio! 
De sista fick vi kolla på imorse för tiden rann iväg =) Nu är jag helt besatt och vill verkligen se sista filmen efter att bella öppnade sina blodröda ögon efter hon har blivit vampyr och bebisen är ute! Guuuuuuuuuud så spännande :D Men älskar endå de första filmerna bäst när de träffas och allt är sådär spännande och förbjudet med vampyren ;D Tycker inte om att jacob kommer och går imellan och fuckar upp allt, de ska vara edward & bella :D (som de är i verkligheten med, Robert och Kristen ;D) 

Nu sitter jag hemma och väntar på emil för jag och mamma ska köra hem honom och sen ska vi ut och övningsköra! Detta är tidsinställt så är säkert uppe under tiden jag kör :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar