tisdag 13 december 2011

rolig dag

Carro vart as snäll och kom in till stan, bara för min skull, enda från sandhem :D så vi har gått på stan och hittade en jätte fin julklapp till min älskling som jag ska slå in imorgon =) as nöjd! Jag köpte mig även ett par skor för mina iphone pengar, ska se om jag hittar en bild på dom på hemsidan =) jätte fina och jätte sköna faktiskt :D ! 

jag och carro var nere hos råttan innan och först såg vi den inte, sen satt den uppe i högra hörnet på en plast grej som låg över två vattenledningar i takhöjd :D så söt, så sprang vi upp och hämtade mat och när vi öppnade igen så sprang den precis framför våra fötter :D sen satte sig carro där och vi försökte få den att komma till oss, och till slut gjorde den det och vi gav den bröd :D as söt! På torsdag ska vi försöka få ut den i skogen igen för då kommer carro tillbaka =) 

inte dom här exakt men de är lite bastatare med röda snören :) as fina! 

råttis och carro :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar