onsdag 7 december 2011

godmiddag!

Solen strålar idag! :D mysigt, men de hade gärna fått vara lite mer snö ;) får hoppas på att de kommer en riktig snökväll någon dag så de blir flera meeeeter! 

Jag har funderat lite på vad jag önskar mig i julklapp iår =) förmodligen får jag pengar så jag kan handla på mellandagsrean, men får kolla hur vi bestämmer oss :D 

här är en drös med fina kläder från gina tricot: 

linne blusar i spets tex. =) 

en söt kofta med detaljer!

enkelt men med detaljer =) 


häftiga skjortor som inte är helt enkla utan med detaljer, finns även i svart :D 

spets =) 

enkla tshirtar med någon detalj på :D 

usa :D 

enkelt till vardags eller fest! 

fin tjocktröja =)

finns i massa färger :D

häftig cardigan =) 

finare topp i transparent tyg =)

halv transparent :D

häftiga t shirtar :D

eagle :D 
ungefär såna kläder =) sen suger de ju att på rean tar allt slut så jäkla fort så får rusha ner med mamma första dagen vid öppning, får hoppas på att de inte bara är xxs kvar i alla fina tröjor =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar